Excite

Grote merken gaan voor gewone modellen

In navolging van onder andere Dove zoeken steeds meer grote merken naar ‘normale’ modellen. In navolging van onder andere Sloggi en Benetton is het trendy merk American Apparel nu op zoek naar jongeren met een mooi achterwerk. Die jongeren kunnen de hoofdrol gaan spelen in de reclamecampagnes van het merk.

Dat American Apparel op zoek is naar iets bijzonders, is niet vreemd. Het merk staat er al om bekend op diverse manieren aandacht te trekken. Zo kun je op de website de medewerkers van het merk zien, die in verschillende sexy posities de kleding showen.

Op dit moment is het merk dus op zoek naar jongeren met de mooiste billen. Wie een prachtige bilpartij heeft, mag zich melden. Op deze actie is al veel commentaar gekomen. De foto’s van de verschillende billen worden namelijk op de website gezet, en iedereen mag daar reacties én commentaar op geven. De uiteindelijke winnaar zal wel verkozen worden door een jury van het merk zelf. Of de reacties van bezoekers ook mee zullen tellen is niet duidelijk.

In de zoektocht naar gewone mensen volgen Benetton en L.e.i. American Apparel op de voet. Zij zoeken respectievelijk naar een groep mensen met een compleet unieke stijl en gewone Amerikaanse meisjes die levendig, intelligent en energiek zijn. Voor die laatste campagne zijn drie meisjes nodig, die een studiebeurs kunnen winnen ter waarde van 100.000 dollar. Het meedoen aan een reclamecampagne kan dus ook voor gewone mensen heel lucratief zijn!

Afbeelding: Flickr account Perfecto Insecto

Holland - Excite Network Copyright ©1995 - 2017