Excite

Brazilian stoot string van de troon

Hoewel de string nog steeds een erg populaire onderbroek is, is de lingeriewereld weer toe aan iets nieuws. Als het gaat om het bekleden van vrouwenbillen is de ‘Brazilian’ erg populair. Overigens moet je hier niet denken aan de scheervorm.

In Groot-Brittannië bleek het ondergoed, dat verkocht wordt door lingerieketen M&S, een enorme hit. Vooral handig bij de Brazilian is dat hij zo is gemaakt dat uitpuilen tot een minimum wordt beperkt. Ook lijken door de hoog uitgesneden vorm de benen langer.

‘We ontwikkelden de Brazilian al in 2005. Het idee was een onderbroek te maken die vrouwelijker en ondeugender was dan de boyshort, maar meer verhullend dan een string. Omdat ze geïnspireerd was op de bikini's die vrouwen dragen op het strand van Rio de Janeiro hebben we het 'The Brazilian' gedoopt,’ legt Soozie Jenkinson uit aan Nina.be.

Sinds de introductie is de verkoop van de Brazilian al met 64% gestegen. De onderbroek ging maar liefst een half miljoen keer over de toonbank sinds hij drie maanden geleden op de markt kwam. Mogelijk heeft de prijs er ook mee te maken, aangezien je er voor twaalf euro al drie hebt. Nu is het vooral afwachten tot deze mooie onderbroek ook in Nederland op de markt komt.

Holland - Excite Network Copyright ©1995 - 2017